Adakah Lebuh Raya Kuala Lipis- Gua Musang Berhantu? - Bumi Misteri Bumi Misteri: Adakah Lebuh Raya Kuala Lipis- Gua Musang Berhantu?

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Isnin, 24 April 2017

Adakah Lebuh Raya Kuala Lipis- Gua Musang Berhantu?

Benar atau tidak, kita selalu mendengar cerita malah terpapar dimuka depan surat khabar tempatan mengenai kemalangan ngeri yang berlaku di jalan raya antara Kuala Lipis dan Gua Musang.

Jalan raya ini sebenarnya jauh ke kawasan pendalaman dan jarak antara rumah ke rumah juga agak jauh. Serta tiada lampu jalan, Sebab itulah lah ramai pengguna kenderaan jarang menggunakan jalan ini pada sebelah malam pada masa kini.
https://bumimisteri.blogspot.com/

Manakala setengah "rumor" pula berkata berhati hatilah jika bergerak pada sebelah malam, kerana apabila malam menjelma, difahamkan ada sebuah kereta produa berwarna kuning akan bermain main di jalan raya pada lewat malam.



https://bumimisteri.blogspot.com/
Mereka berkata kereta kuning tersebut akan melintas kereta anda dalam perjalanan pada tengah malam dan memberi signal merah apabila berada di hadapan anda dan bergerak perlahan supaya anda melintasi, kemudia dia (kereta kuning) akan memintas anda sekali lagi dan memberi signal seperti mengajak anda "racing".

Sekiranya anda jenis panas baran sudah pasti akan memecut dan melintasi kereta kuning tadi dan begitulah kereta kuning akan memecut laju untuk memintas anda.

Kesudahannya jika anda lalai maka berjunamlah anda ke gaun bukit yang dalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Author

authorHotelierAdvisor & Traveldia Trip Hotel Review
Learn More →

Hotel Region

Food And Beverages

Asean - African - American - European - Middle Eastern - Oceana

Credit Design

Eiremer De Vlamir

155 Rahen Roundabout.
BT 7701 Co. Limerick
Rep. Ireland Web Design