Kehilangan Gadis Ireland- Nora Anne Menjadi Satu Misteri - Bumi Misteri Bumi Misteri: Kehilangan Gadis Ireland- Nora Anne Menjadi Satu Misteri

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Khamis, 8 Ogos 2019

Kehilangan Gadis Ireland- Nora Anne Menjadi Satu Misteri

Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia  yakin bahawa gadis warganegara Ireland, Nora Anne Quoirin, 15 tahun, yang hilang di resort The Dusun, Pantai di Nilai sejak Ahad lepas masih hidup.

Ketua Balai JBPM Seremban Mohamad Idris berkata hal ini kerana kawasan resort berkenaan berdekatan dengan sumber air seperti sungai dan jeram.
Bumi Misteri
Kehilangan Gadis Ireland- Nora Anne Menjadi Satu Misteri


Namun, bagaimana pula dengan pencarian yang menggunakan Anjing Pengesan? tidakkah se-ekor Anjing yang dilatih dengan baik tidak dapat menghidu?

Kehilangan Nora Anne tidak pula dianggap sebagai kes culik atau jenayah kerana tiada sebarang bukti yang boleh membabitkan ia dilarikan. Mahupon binatang buas tidak pula kelihatan oleh penduduk kampung sebelum ini.

Mengulas lanjut, Mohamad berkata seramai 40 anggota dan pegawai JBPM Seremban, Kuala Lumpur dan Selangor termasuk Pasukan Penyelamat Di Air (PPDA) dikerahkan dalam operasi SAR yang memasuki hari keempat, hari ini.
Dengan erti kata lain, kawasan The Dusun Resort dipenuhi oleh pasukan penyelamat serta orang kampung yang turut memberi sokongan dalam pencarian Nora Anne. Namun apakah sebenarnya yang berlaku? Adakah terdapat unsur "Mistik"?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Author

authorHotelierAdvisor & Traveldia Trip Hotel Review
Learn More →

Hotel Region

Food And Beverages

Asean - African - American - European - Middle Eastern - Oceana

Credit Design

Eiremer De Vlamir

155 Rahen Roundabout.
BT 7701 Co. Limerick
Rep. Ireland Web Design