Menjelang Kiamat Sungai Furat Akan Kering Begitulah Keterangan Dalam Hadis Beratus Tahun Dahulu Dan IaTelah Kering - Bumi Misteri Bumi Misteri: Menjelang Kiamat Sungai Furat Akan Kering Begitulah Keterangan Dalam Hadis Beratus Tahun Dahulu Dan IaTelah Kering

Navigation-Menus (Do Not Edit Here!)

Isnin, 9 Januari 2023

Menjelang Kiamat Sungai Furat Akan Kering Begitulah Keterangan Dalam Hadis Beratus Tahun Dahulu Dan IaTelah Kering

The Euphrates is the longest

Euphrates adalah sungai terpanjang dan salah satu sungai terpenting di Asia Barat dari segi sejarah. Di mana pelbagai kehidupan orang dahulu sangat bergantung kepada sungai ini.

Kini, Pengeringan Sungai Efrat bukan sekadar ramalan, tetapi ia sebenarnya berlaku hari ini. Seiring dengan pengeringan Sungai Euphrates, banyak penemuan purba telah muncul, malah penemuan ini telah mengejutkan dunia.

Baru-baru ini sebuah video menunjukkan seorang lelaki menunjukkan penurunan paras air Sungai Euphrates yang jatuh secara drastik, cuma dalam beberapa tahun kebelakangan ini air sungai hampir kering sepenuhnya. Selain itu, lelaki itu turut menunjukkan terowong purba yang menghala ke bawah tanah dengan struktur binaan yang sangat sempurna, malah mempunyai tangga yang tersusun rapi dan masih utuh sehingga kini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Author

authorHotelierAdvisor & Traveldia Trip Hotel Review
Learn More →

Hotel Region

Food And Beverages

Asean - African - American - European - Middle Eastern - Oceana

Credit Design

Eiremer De Vlamir

155 Rahen Roundabout.
BT 7701 Co. Limerick
Rep. Ireland Web Design